elisezetterberg.blogg.se

Detta Ă€r en blogg till för att kunna visa upp mina "nametags" och smycken, som jag har tillverkar för hand. Jag tyckte att det fattades "nametags" till ett rimligt pris pĂ„ marknaden och tog dĂ€rför initiativet att tillverka min egna och sĂ€lja till de som vill ha till ett mĂ€nskligt pris. DĂ„ jag tillverkar dem sjĂ€lv gĂ„r det att fĂ„ dem i alla möjliga utföranden. Jag kommer publicera olika inlĂ€gg dĂ€r du kan bland annat se inspiration till vart du kan placera de fina smyckena, till hur de kan kombineras samt vilka olika pĂ€rlor jag har som du kan vĂ€lja av. Det gĂ„r sjĂ€lvklart att vĂ€lja nĂ„gon som ser ut som de pĂ„ bilderna. Min grundtanke med dessa Ă€r att sĂ€tta dem pĂ„ din hĂ€sts utrustning för att hĂ„lla isĂ€r vems som Ă€r vem och pĂ„ samma gĂ„ng göra dem snyggare. Vid frĂ„gor maila mig pĂ„ [email protected]

😇

Kategori: Inspiration

 
Kommentera inlÀgget hÀr: